zondag 12 december 2010

Ik ga twee dagen weg en ik neem mee ..... (door Jannneke)

  • snowboard schoenen en board
  • warme kleren
  • skiebroek
  • zonnenbril
  • sneeuwkettingen
  • camera
  • en een koeltas met wat spuiten...
... nee niet omdat ik al moet gaan spuiten, maar omdat het nu niet lang meer kan gaan duren. De eerste voorbodes hebben zich al aangediend dus over minimaal een dag of twee gaat het circus beginnen. En om er maar zeker van te zijn dat deze ronde gewoon van start gaat kunnen we het maar bij ons hebben, we zullen maar insneeuwen en een week vast zitten in Winterberg (Duitsland) en de spullen niet bij ons hebben.
Nee Ik moest alles maar gewoon meenemen. Freya niet te vergeten want die moet me wel bijstaan tijdens de eerste prikjes.
De laatste paar weekjes waren indrukwekkend, na de intake was er even een dipje. Zeker nadat ik ongesteld was geworden, ergens is er toch die hoop dat het gewoon moet lukken en er niet allemaal toeren nodig zijn.
Helaas bleek toen dat ook die ronde niet gelukt was. Uiteindelijk ben ik uit het dalletje gekropen en heb een beetje de rust kunnen vinden. Heb er nu zelfs iets van vrede mee, ondanks dat ik het allemaal wel heel spannend vind.
Nu dus weer de eerste voorbodes van dat ik ongesteld ga worden, vreemd genoeg ben ik nu heel blij, het is een paar dagen eerder als verwacht maar ik kan daar nu echt niet mee zitten, haha gek he!! De laatste maand is voorbij gekropen terwijl we echt heel druk zijn geweest.
Morgen ochtend gaan we voor twee dagen naar Winterberg. Er ligt zo'n 60 centimeter sneeuw op de berg dus daar kunnen we even lekker ontspannen en genieten. De aankomende 4 weken zullen druk en spannend genoeg zijn, dus ik denk dat we dat wel even verdienen.
Nu is het afwachten tot het echte werk gaat beginnen en we dat verlossende telefoontje kunnen plegen naar het ziekenhuis..  .. ik ben ongesteld geworden!!! De dag erna wordt het even slikken, maar dan gaan we ervoor die eerste prik zal het moeilijkst zijn, maar de moeite waard!!!!
We kijken er naar uit maar vinden het beiden HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten