maandag 20 december 2010

eerste meting

De eerste meting hebben we achter de rug en het gaat goed!!!
Mijn eitjes groeien goed en er zitten er al drie van 10 mm en groter, verder nog een stuk of 15 van iets onder de 10 mm maar daar zullen er ook nog wel een aantal van meegroeien. Zag er dus super uit!!!
Donderdag weer een echo en dan horen we wanneer de punctie zal zijn. Vandaag werd al even meegedeeld dat het waarschijnlijk eerste of tweede kerstdag zou zijn. Dat is even lastig, maargoed daar komen we ook wel weer uit. Eerst donderdag maar eens afwachten.

Van de hormonen heb ik weinig last, geen opvliegers of ondragelijke huilbuien ofzo. Wel merk ik nu dat de eieren flink aan het groeien zijn. Maar dat is natuurlijk ook niet gek met die groeiende trossen in mijn buik.
Een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en pijn in mijn onderrug kwamen vanmiddag ineens opzetten. Maar gelukkig mag een aspirientje op zijn tijd dus daar gaan we vanavond even flink van genieten voor het slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten