donderdag 23 december 2010

Ziekig

Na een gezellige nacht met de wc pot, vandaag toch maar besloten om niet te gaan werken. Ik baalde als een stekker want was de enige vaste op de groep en moest nog vroeg beginnen ook. Gelukkig hadden de meiden van de andere groepen geen moeite om mijn kids het eerste uurtje op te vangen. Om half 8 nog even snel een fax verstuurd met byzonderheden over de kids en toen nog even mijn bed in.
Jip schrok zich een ongeluk om 9 uur, toen hij wakker werd, he je moet toch werken!! Het is al 9 uur!!
Hihi, het moppie heeft niks gemerkt van mijn nachtelijke feestje.
Om negen uur toch maar uit bed gegaan, want vandaag hadden we weer een meting. Na een douche en een halve witte boterham in de auto gestapt en op naar het ziekenhuis.
Daar bleek dat we nu toch zeker wel 12 eitjes hadden tussen de 13 en 17 mm en dat is hardstikke netjes. Maar het is nog niet groot genoeg om 1e kerstdag al een punctie uit te voeren.
Morgen moeten we weer even heen om te zien hoe het er dan voorstaat en (hopenlijk) horen we dan wanneer we de punctie krijgen. Wij hopen heel erg op maandag, maar we zullen het maar even afwachten.

Op de terugweg moest Jip nog even wat boodschappen doen, dus heb ik een beetje achter hem aangeschokt. Thuis ben ik gelijk onder de wol gekropen om vervolgens na bijna 5 uur slapen weer wakker te worden.
Vanaf nu dan misschien toch maar wat rustiger aan doen, want het lijkt wel alsof er niks veranderd, aangezien ik me verder gewoon goed voel, maar mijn lichaam moet toch echt hard werken om al die eitjes te laten rijpen.

Plaatje hierboven is niet van mij, maar zo kan ik wel een beetje laten zien hoe mijn eierstokken er nu ongeveer uitzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten