maandag 29 augustus 2011

Schop, wiebel, draaien en een kussensloop???

Kleine Cees is vandaag aardig wiebelig, ik kan er nu echt niet meer omheen dit is echt ons kleine frummeltje die ik in mijn meloentje voel draaien, wiebelen en schoppen. In de pauze, in de auto en nu op de bank zijn daar plopjes en vlindertjes. Toen Cees net tegen het randje Laptop, wat tegen mijn buik aan zat, begon te schoppen moest ik echt even voelen of ik het van buiten ook kon voelen. Arjen veerde gelijk op "scopt hij weer!!". haha, ja maar van buiten is het nog niet te voelen.
Hopenlijk komt dat snel want dan kan arjen ook genieten van het getrappel van Cees.
's morgen kan hij nu wel genieten van een half meloentje wat uit mijn buik steekt. Hij vind het nog een beetje griezelig, maar toch ook wel spannend.

Het weekelijkse zondagscadeau, was er 1 die nog wat vraagtekens opriep. Het was een blauwe kussensloop en niet zo maar een kussensloop, nee voor een voedingskussen. We hebben het helemandje daarna overhoop gehaald en alle pakjes bevoelt. Maar in geen 1 zat iets wat op een kussen lijkt???
MMMM dat wordt dan toch shoppen, want aan alleen een kussensloop heb ik niet zo veel, Dus Hema, here I come!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten