dinsdag 2 augustus 2011

Luiers, sokken, mutsjes en draken rammelaar


Nou de laatste dag van week 13 is alweer aangebroken, jeetje wat gaat het snel. Miranda en Arjen moeten maar gauw eens aan de slag met de babykamer, maar ze doen het geloof ik op hun gemak. Nu dan, want zometeen moet het in 1 x af.
Er zijn deze week wel weer een paar spulletjes bij gekomen, sommige gekocht en sommige gekregen.
Het eerste cadeau uit de zwangerschapsmand die ze van haar zussen heeft gekregen mocht eindelijk worden opengemaakt. Al een hele week stond de maand naar ze te kijken maar ze moesten wachten tot zondag, want dan zit er voor iedere week die er nog komen gaat een cadeautje in.
Natuurlijk wilde ze eerst het grootste cadeau open maken, zo nieuwschierig als ze zijn. Daar zat het eerste pak luiers in, voor de eerste maand van de kleine frummel. Leuk!!!!
Nu wordt het weer aftellen tot de volgende week voorbij is en ze een volgend cadeau kunnen open maken.
Miranda ging deze week even shoppen voor wat shirtjes, ze past alles nog wel maar sommige shirts zijn wat kort dus daar wilde ze wat nieuwe voor hebben.
Natuurlijk kwam ze niet alleen thuis met spulletjes voor zichzelf, twee kleine mutsjes een t-shirtje en een rammelaar werden voor de kleine gekocht. Nou en wat voor een rammelaar, ik was er gelijk helemaal verliefd op. Het was een rammelaar met een groen babydraakje!!!!! Gelukkig heb ik er even mee mogen spelen, want dat wilde ik heeeeeeeel graag.
Natuurlijk had ze voor Arjen ook wat meegenomen, anders voeld hij zich misschien achtergesteld, hihihi.
Met alle spullen moest ik natuurlijk even op de foto, zoals je bovenaan hebt kunnen zien, ook kreeg ik een paar sokjes aan die ze van een kindje van de groep had gekregen.

Met Miranda ging het deze week heel goed, de misselijkheid is weg, alleen is daar nu honger voor terug gekomen. Als ik haar zie, dan heeft ze altijd wel iets te eten in haar hand of mond. Ik geloof dat ze er zelf af en toe ook gek van wordt, maar dat ze wel wat kleins eet steeds. Ik hoor haar wel eens zuchten, pfff ik heb weer eens honger.
Vorige week donderdag had ze ook de laatste echo, de kleine wilde niet zo goed stil liggen, waardoor de 3d plaatjes steeds over moesten en het wat langer duurde. Miranda vond het geen probleem, zo kon ze (voorlopig) de laatste keer nog even heerlijk genieten van de kleine.
Helemaal compleet is tie nu al en alweer 7,5 centimeter. Toen er ook nog een echo via de buik werd gemaakt, was ze helemaal blij, lachend riep ze "He hier zit tie ook!!!"

 Zondag was het weer tijd voor de buik foto. Hij is nog mini, maar voor Arjen en Miranda duidelijk aanwezig. Arjen kan nu ook echt zien dat er een kleine zit aan te komen, buiten alleen maar van de echo's. Hij moet er af en toe nog wel eens om lachen als er een holle rug wordt getrokken en Miranda de boel uitzet. 20 weken zwanger is er dan niks bij

2 opmerkingen:

  1. Freya zeg tegen die twee even dat ze er van moeten genieten het is voorbij voor je het weet en dan begint de narigheid pas goed.

    Opa.trein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely panties I would wear those

    BeantwoordenVerwijderen