dinsdag 31 januari 2012

Wachten

Zo weer even een update vanaf hier.
Punt 1 waar natuurlijk iedereen nieuwschierig naar is... Ze zit er nog in!!! Ze vind het vast te koud en ze zit nog veel te lekker knus bij mama, nog geen voorweeen, krampen, ontsluiting of dat soort dingen madam heeft er nog geen zin in. Jammer want papa en mama wel...

Vorige week hebben we eindelijk een auto gevonden die voldeed aan de eisen, hihi. Papa wil namelijk wel een beetje luxe, dus dan moet je zoeken en dan moet het met inruil ook nog een beetje uitkomen.
Nou dat is dus gelukt, 's morgens hebben we eerst de smart ingeleverd bij een garage in rotterdam, die er nog een leuk bedrag voor gaf en toen zijn we doorgereden naar noord Brabant.
Na een testritje en wat onderhandelen tussen de heren waren ze eruit, hij blij, wij blij en zo staat er nu ineens nog maar 1 auto voor de deur. Maar die ene heeft mooi wel meer zitplekken als die twee andere bij elkaar.
Het is uiteindelijk een citroen C3 geworden in het beige met een parelmoer lak eroverheen.
Dus dat was 1 van de laatste dingen van het lijstje die nog moest gekocht worden.

Vandaag was bij de verloskundige alles ook weer super, bloeddruk 125/83, hartje en ligging van de kleine helemaal goed, tja en met mij ook alles goed. Ik voel me kiplekker en hoop dat de kleine zich binnenkort gaat aandienen. Twee dingen van haar geboorte datum zijn al bekend ..-02-2012 want een ding weet ik zeker vandaag komt ze niet, tenzij ik ineens een turbo bevalling krijg maar dat verwacht ik niet.

Tja en dat wachten... pfff ik heb het gister geprobeerd, een rustig dagje lekker op de bank een beetje freubelen. Arjen was druk bezig in de auto en ik had niet zo veel zin ergens in.
Maar het voelde toch wel een beetje als wachten tot er iets zou gebeuren, nou dat moest vandaag maar even anders. Na het bezoek aan de verloskundige en wat boodschappen dreigde ik weer op de bank te belanden maar dat zag ik toch echt niet zitten. Ik bedacht me dat ze echt niet eerder zou komen als ik erop ging zitten wachten, dus....
....tja wat ga je dan doen?? Nou gewoon eindelijk dat blik verf eens pakken wat al 2 jaar boven staat en eindelijk die kamer verven die al veel te lang geverft moest worden. Dus daar zat ik dan op een stoeltje lekker op mijn gemak een stukje muur te verven. De katten kwamer er gezellig bij zitten om te kijken wat er nou met hun hokkie ging gebeuren. Uitgerekend de kat met de langste haren besloot langs mijn net geverfde muurtje te lopen, eerst de ene kant op en toen de andere kant op.
Heerlijk vanaf haar kop tot aan het puntje van haar staart allemaal verf aan de punten van haar vacht.
Een nat doekje hielp een beetje, maar de rest moet er maar vanaf slijten.
Nu is een muurtje bijna klaar en als ik zin heb ga ik morgen gewoon weer een stukje doen, want gaan zitten wachten tot de eerste krampen zich aandienen zie ik niet zo zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten