dinsdag 10 januari 2012

verloskundige

vandaag weer een bezoekje aan de verloskundige gebracht.
Bloeddruk was keurig 111/75 en ook mijn eiwitten waren super netjes.

Wel begin ik vocht vast te houden en dat resulteerde in 1,6 kilo erbij binnen een week. WAHHHH.
De kleine meid was ook goed gegroeid dus dat zal ook wel meespelen in de extra kilo's. Ze ligt heerlijk met haar kontje tegen mijn ribben en mijn maag aan. Aan het eind van de dag zijn mijn ribben het dus ook goed zat dat gepor en ben ik blij dat ik kan liggen.
ze ligt nog steeds niet helemaal vast met haar hoofdje, maar zolang mijn vruchtwater niet met een flinke klets water eruitkomt hoef ik me geen zorgen te maken.
Morgen officieel 37 weken en dan mogen we thuis bevallen, maar de verloskundige zei al dat als het vandaag zou beginnen ze ook niet moeilijk zouden doen. Nu moet alleen het bed eerst nog even naar beneden gehaald worden, dus dat gaan we vanmiddag doen.
Gisteravond een byzonder boeiende avond over borstvoeding, ahum. Veel wist ik al en de paar dingen die ik nog niet wist had ik waarcshijnlijk wel van de verloskundige en de kraamhulp gehoord als de kleine er is. Maargoed dat hebben we ook weer gehad.

De enveloppen zijn besteld, de proefdruk is goedgekeurd en ook de postzegels zijn binnen. Dat is dus weer een taak die afgestreept kan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten