donderdag 5 april 2012

Mijlpaal en ritme

Jippie!!!! vandaag weer een mijlpaal behaald in Maud haar ontwikkeling.
Vanmorgen waren we weer even aan het oefenen op haar buik en ineens duwt ze een arm een beetje op, gooit haar hoofdje opzij en rolt ze zo op haar rug. WAAAAAHHHH mama zat te juigen, zo cool als je kindje dat ineens doet. Maud lag wat verdwaasd om d'r heen te kijken, zo van wow wat is er nou weer gebeurd en wat zit mama druk te doen.
Hihi, daarna deed ze het natuurlijk niet meer, maar we blijven oefenen.

in innige omhelsing met Yindee
Verder is de kleine meid helemaal gek op knuffels, vooral mini Waffie vind ze heel fijn. Die heeft ze van Cianan gehad, hij heeft de knuffel in het groot. Natuurlijk wilde ik dat Cianan even laten weten dus had ik zijn mama een smsje gestuurd. Gister was daar ineens de postbode met een pakketje voor Maud.
Maud lag te slapen, dus heeft mama hem maar voor haar geopend en daar zat een zelfde soort knuffel in als Waffie. Alleen was dit een olifant met de naam Yindee.
's Avonds was Maud wat mopperig, dus ik geef haar de olifant. Niet veel later ging ik bij haar in de box kijken en daar lag het moppie dan, in een hevige omhelsing met Yindee en jawel hoor diep in slaap. Dus tante Renate helemaal geweldig die Yindee!!!

Vanaf vandaag gaan we ook eend kijken of we een ritme kunnen vinden, want die hebben we voor geen meter. Mevrouw komt wanneer ze wil en krijgt ook wanneer ze wil, altijd weer een verrassing hoeveel tijd er tussen de voeding zit, wat niet altijd even handig is.
Nu heb ik een beetje een schematje gemaakt met om de 3,5 uur eten en dan 's nachts een ruk van half 11 tot 5 uur. Vanaf gisteravond half 11 zitten we al in dit ritme en ik moet zeggen dat het aardig loopt. Nu de avond even afwachten want dan wil ze vaker en kleinere beetjes drinken.


klipje in haar haar
O ja en nog een mijlpaal, haha nee hoor gewoon een gekkigheid. Bij de action hadden ze voor 45 cent hele lieve babyklipjes en aangezien ik altijd op het werk al druk bezig was met de haren van de meiden, moet ik dat met mijn eigen meisje toch ook doen. Aan staartjes gaan we nog niet beginnen want daarvoor is het haar nog veel te fijn, maar die schattige mini klipjes kon ik niet laten liggen en zie hier!!! Staat haar toch geweldig!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten