vrijdag 23 september 2011

roze, hormonster

Wow het was me het weekje wel, de hormonen hebben bezit genomen van mijn lijf en dat is aan alles te merken. De emoties vliegen alle kanten op, wat voor niemand echt prettig is, vooral voor mij niet. Hihi normaal heb ik mezelf wel in de hand, maar dat is nu echt niet meer te doen.

Verder is de kleine sinds we weten dat het een meid is erg verwend, jurkjes, roze kleertjes of kleertjes met kleine bloemetjes en strikjes. vooral haar mama moest zich af en toe inhouden maar een paar dingetjes heeft ze wel gekocht. Zo moest er natuurlijk een mallot komen en een heerlijk vel roze broekje.

Ik heb ook nog een commode gevonden. Op marktplaats kwam ik eenzelfde commode tegen als waar ik het twee stukjes terug over had, want helaas was die aan ons neus voorbij gegaan.
Een verschil met die van het vorige stukje (zie foto) en deze is dat deze er niet meer zo mooi uitziet. Sterker nog hij moet echt helemaal geschuurd en geschilderd worden want hier zou ik de kleine niet op willen leggen.
Maar hij is zo gaaf en past helemaal mooi bij het bedje, dus ik wilde hem echt niet laten staan.
De foto komt nog, want hier komt natuurlijk een voor en na foto van.

Mijn buikje groeit op het moment met de dag en ik vermoed dat dat de komende anderhalve week alleen maar sneller zal gaan. We gaan vakantie vieren in Egypte en daar heel erg van genieten.
Even heerlijk uitrusten zwemmen en lekker eten. Morgen eerst maar eens een foto van mijn buik maken zodat we eens kunnen zien hoeveel ik in de vakantie ben gegroeid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten