woensdag 5 januari 2011

Goed nieuws!!!

... Nee voor zover we weten zijn we of ik hoe je het noemen wilt, nog niet zwanger.
Maar wel hebben we geweldig nieuws van het ziekenhuis gehad. We zaten namelijk nog even in spanning over onze eskimo's en ja vanmiddag kwam daar de postbode met heeeeeeeeeeeeeel goed nieuws.
Van de 4 overgebleven embryo's zijn er drie goed genoeg gaan delen en die hebben ze kunnen invriezen.
Ik zat met tranen in mijn ogen toen ik het nieuws hoorde. Jippie echt ik was zo blij.
Nu hopen we natuurlijk dat het niet nodig is, maar het haald wel een beetje de druk weg nu.

Het gaat verder goed met me, aan het einde van de dag ben ik wel heel moe en krijg ik wat last van steken. Voor mij is dat een teken dat ik een stapje terug moet doen. Mijn lichaam is nog volop aan het herstellen van de punctie dus het zal daar wel mee te maken hebben.... ...en ja misschien ook met iets anders, maar goed dat weten we pas over ongeveer een week.
\Het wachten is trouwens ook slopend, bij ieder steekje, kriebeltje, vlinderdje denk je maar steeds zou het!!!
Ook ren ik regelmatig naar de wc omdat ik nog zoveel moet drinken en steeds ben je weer bang dat je misschien wel ongesteld moet worden. Maar nog steeds geen teken daarvan. Dus we wachten en wachten en wachten en wachten nog maar even door. Gelukkig gaan nu ik weer moet werken de dagen stukken sneller. Maar nog lang niet senl genoeg. ZUCHT!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten