maandag 2 juni 2014

Jeeeej!!!

Een half uurtje uit bed en mijn dag kan al niet meer stuk.
Om 10 over 7 wandel ik Maud haar kamer in, ze zit al heerlijk te spelen met haar knuffels en straalt!!
Op mijn vraag wat ze vandaag gaat doen, krijg ik een luide reactie,
WE GAAN NAAR DE PEUTERSPEELZAAL, HOERAAAAAAAAAAAA! 
Allebei haar armpjes schieten de lucht in bij de laatste uitroep. Gauw krijg ik een kus en rent ze naar papa om hem wakker te maken en nog even naast hem te gaan liggen.
Die vind het maar vroeg, hihi, dit alvast een beetje wennen voor over ruim ander half jaar.
Beneden rent Maud alle kanten op, kletst de oren van ons hoofd. Aan alles is te zien dat ze er zin in heeft.
Als ik vraag of ze weet dat wij zo wel weg gaan, zegt ze; papa en mama gaan een nieuwe bellenblaas kopen! Echt van joh, niet te gek doen hoor ik weet het allemaal heus wel!!

Ik heb kriebeltjes in mijn buik en ben wat rustiger, maar Maud is enthousiast genoeg voor ons tweeën.
Ach en Arjen is een man, die maakt zich niet zo druk en ziet wel wat er gebeurd, als het maar niet zo verrekte vroeg had geweest, haha.

wordt vervolgd....

1 opmerking:

  1. Hahaha hartstikke leuk ! Mooi he dat het zo makkelijk gaat ? Voor Maud en Arjen iig wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen